onsdag 12 februari 2014

Sitter i mitt flickrum här på krokegatan i Linnéstan. Precis fått ordning och rensat ut lådor, kläder, smink och allt sådant där som man nödvändigtvis behöver göra då och då. Inte jättekul. Men nödvändigt som sagt.

Fick bytt en parfym med mamma. Hon tog min Sí från Armani och jag fick hennes DownTown med Calvin Klein. Den e noooog god. Eftersom jag fick huvudvärk av Sí och DownTown luktar gudomligt så var det ett bättre alternativ för oss båda då mamma luktar kärring av sin gamla (tulpanstjälk och inlagda körsbär) men elegant sportig i min gamla. Win win. Som man kallar det.

Browsade fram pop på spotify. Inte heller min grej. Men för en gång skull fattade jag tycke för en lista som hette... ah fan nu kommer jag inte ihåg. Skitsamma, lär aldrig lyssna pop igen. Eller..

Mamma cyklar som fan på träningscykeln som står malplacerat i ena hörnet av mitt rum. Ofrivillig qualitytime. Tur att hon är på bra humör. Förmodligen för att vi bytte parfym.

Fattar inte ens hur jag kunde lägga ner ett sådant sjukt stort engagemang i det här med att rensa i lådor. Fick värsta adrenalinpåslaget.

Vad gör jag nu med såhär mycket energi?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar