söndag 2 februari 2014

Full of it...

Heelloooo,

alltid lika trevligt när jag får härlig respons av vänner, bekanta, någons syrra eller en kusin till en flickvän till min kompis bror. Vad jag vet, så är det många som hämtar inspiration härifrån. Det kanske bara handlar om en hashtag, en rubrik eller helt enkelt något taget från min personlighet. Allt smickrar mig.

Jag skriver dåligt. Som alla bloggare säger. Tycker ändå att min anledning är mera legit. Jag har nämligen ingen dator, har aldrig ägt en ("MEN VAD SKRIVER HON?")... kommer förmodligen behöva köpa mig en. Så småningom.

Jo folk, det är nämligen såhär mitt liv sett ut. Ett liv helt utan teknik. Trots att min mamma, till och med min morfar, alltid suttit med nyaste, bästa, så har jag som barn helt ärligt nöjt mig med kottar. Det låter gammalmodigt och konservativt men jag har varit hur lycklig som helst med pinnar, stenar, kottar, blad, sand, vatten etc.

Jag var sen med msn. Jag hade inte lunarstorm mer än några månader. Hur töntigt det än låter så hade jag freestyle långt in på mp3-eran. Jag lyssnade på kassetband när jag skulle sova och hade ett stall under min säng fram till jag fyllde 14.

Teknik är INTE min grej.

Ge mig ett rep och en potatis så kan jag rädda vem som helst - rena rama chuck norris style -
Ge mig en iPad och jag går sönder.

MEEEN, nog med meningslöshet. Ni förstår nog att jag är tillräckligt teknisk för att ge er det här.
Mig, framskjuten från höften, utsmetad i ord.

Tur att jag är full of myself och att folk faktiskt tycker det är underhållande.
KRAM. Lovar inte bättre uppdatering, men lovar uppdatering. Hows that for a beginning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar