tisdag 3 december 2013

Sniff sniff.

Jag har mer än en gång fått höra att jag luktar gott. Brukar ofta köra rätt söta dofter. Tidigare var jag citruskvinnan nummer ett. Men gled sakta men säkert tillbaka till Britney spears, den mörklila flaskan, Viktor&rolf, flowerbomb (som luktar vanilj halleluja på mig). Zara hade en jag gillade också. VS släppte en "tease noir" som jag lyckades kunna använda bara för att den hade mörka bär i sig.
Men Britney är ändå alltid nummer ett.

Hade älskat att kunna bära lite damiga dofter. Men Marc Jacobs daisy luktar verkligen nerpissad pappvägg på mig och Guccis guilty vill aldrig lägga sig. Armanis code för kvinnor är också en typisk parfym jag skulle kunna stå och lukta ihjäl mig på men som bara är en konstant irritation för näsan när den väl kommer på.
Tråkigt tycker jag.

Å andra sidan är det väl inte fel att lukta som regnbågsvärlden där alla unicorn-ponnys och sockervaddsöta nallar finns? För det är så jag luktar. Har jag hört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar